Alhoewel wij er alles aan doen om onze werkzaamheden zo zorgvuldig en juist mogelijk uit te voeren bestaat altijd de kans dat u (als klant) ontevreden bent over onze kwaliteit, de wijze waarop wij u benaderen, etc. Wij leren graag van onze fouten en nodigen u dan ook uit om contact met ons op te nemen als u van mening bent dat wij onze dienstverlening kunnen of moeten verbeteren. Dat kan in eerste instantie altijd via uw relatiebeheerder of de directie. Indien u een formele klacht wenst in te dienen dan nodigen wij u graag uit gebruik te maken van deze klachtenregeling.
Artikel 1. Begripsomschrijving
Voor zover de volgende begrippen op deze regeling van toepassing zijn, wordt verstaan onder:
Artikel 2. Klachtenrecht
Artikel 3. Behoorlijke behandeling
De organisatie draagt zorg voor een behoorlijke behandeling van schriftelijke klachten over zijn gedragingen. Klachten dienen schriftelijk gemeld te worden. Hier ontvangt u binnen veertien dagen een reactie op.
Artikel 4. Indienen van een klacht
Artikel 5. Interventie
Artikel 6. Ontvangstbevestiging
Artikel 7. Onpartijdige klachtenbehandelaar
Artikel 8. Niet verplicht in behandeling nemen
Artikel 9. Toezendingsplicht beklaagde
Aan degene op wiens gedraging de klacht betrekking heeft, wordt een afschrift van de klacht alsmede van de daarbij meegezonden stukken toegezonden.
Artikel 10. Hoorplicht
Artikel 11. Afhandeltermijn
Artikel 12. Afhandeling
Artikel 13. Verantwoordingsinformatie
De organisatie draagt zorg voor registratie van de bij haar ingediende klachten.
Artikel 14. Overgangsbepalingen
Artikel 15. Citeertitel, inwerkingtreding